Gamers blog

Itt majd találhattok különböző játékokról gameplay videókat végigjátszásokat (írásban vidikben) stb.

Utolsó kommentek

Twitter

Friss topikok

GTA IV Teszt by hagymaagy

2010.09.10. 22:05 hagymaagy

Baszdki... Nem hittem volna, hogy megélem ezt a napot... Igazából még mindig nem gondolom magam méltónak eme műalkotás értékelésére... De mindennek eljön at ideje... Lássuk csak... Íme a GTA IV az én szemszögemből:


Mivel is kezdünk? GRAFIKA!
Na a grafikáról nem kell sokat beszélnem... Őrületesen jó, és szerintrem az egyik legjobb grafika, amit életemben pillantottam... (nekem jobban tetszik, mint a Crysis vagy a JC2)
Egyszerűen gyönyörű...

Értékelés (grafika):
+HD
+RAGE engine
+GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ!
-Fos optimalizálás
-Eső közben laglik...

FIZIKA:
Mikor megláttam az első trélert, gondoltam: Nyeh...
Mikor megláttam a második trélert, gondoltam: Tyű...
Mikor már tudtam, Euphoria fizikai motort használ: AZTABÜDÖSKURVAISTENBASSZASZÁJBA!
És mikor rájöttem, hogy a gépem teljesen szemét: Baszdki... (azóta van új xD)

Értékelés (fizika):
+Euphoria engine
+Nincs "Játékost ragdollra cserélgetés"
+Realisztikus
-Nincs törhető környezet
-Sok RAM-ot és proczit igényel (xD)

Irányítás:
Na ezzel nincs gond... Ez maradt az alap GTA 3-séma, egyszerűen tökéletes...

Értékelés (irányítás):
+Egyszerű
+Könnyű
+GTA 3-séma

Történet:
Na itt még a büdös szart is kifacsarták magukból a készítők... Izgalmas, filmszerű, csavaros történet... Tökéletes!

Értékelés (történet):
+Izgalmas
+Filmszerű
+Nincs "Stutter" sem "FPS-Drop"
+"Kisfilm-szűrő" hatásos használata

A karakter:
Niko Bellic. Egy igazi hidegvérű gyilkos Szerbiából. A kuzinját ment látogatni Amerikába, miközben rájött, akit keres, ott rejtőzik Liberty City szívében, úgyhogy legfőbb ideje a célpontot kitűzni és a kuzin és a csajozás mellett arra a bizonyos emberre is "időt fordítani"...

Értékelés (karakter):
+Európai "büszkeség"
Többit lásd: Történet

Itt az ideje a végértékelésnek... Lássuk csak:

Végértékelés:
Eddigi egyik legjobb játék, amelyel életemben játszottam! Nincs hozzá fogható. Talán kicsi gondja van a portolással, de azt el lehet hanyagolni...

Én egy tizest adok neki, kiváló!
10/10 <- Egyúttal gratulálok a Rockstar-nak is!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamer66.blog.hu/api/trackback/id/tr612287311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása