Gamers blog

Itt majd találhattok különböző játékokról gameplay videókat végigjátszásokat (írásban vidikben) stb.

Utolsó kommentek

Twitter

Friss topikok

Stubbs the Zombie - In Rebel without a pulse teszt by hagymaagy

2010.06.07. 19:07 hagymaagy

Szevasztok! Errefelé hagymaagy, és le szeretném írni a véleményem a Stubbs the Zombie c. játékról!

DE!
Nem régóta játszom (2-3 napja), úgyhogy ha valamit elb*szok, később kijavítom.

Akkor kezdjünk is bele. Mit is lehet elöljáróban elmondani a játékról? Hát azt, hogy ROHADT JÓ! Én mindigis hiányoltam az efféle játékokat, hogy zombival az ember ellen... Szerintem már mindenki unja ezt a "stock" megoldást, hogy "Ember vagy, lőjé' zombit"... Most ez megfordult, és így hangzik: "Zombi vagy, egyé' emberi agyat!"

Mikor átlépjük a Tutorial részt, egy tanácsot ad a játékosnak: Have fun, eat brains! Ez annyit jelent, "Szórakozz jól, egyél agyat!" De ennél többről is szó van itt...

A TÖRTÉNET:
Stubbs, a főszereplő szerelmes lesz egy Maggie Monday nevű kisasszonyba, de Maggie apja nem éppen kedveli Stubbs-t, ezért meggyilkolja, és elássa az erdőben. Időközben Maggie apja várost épít az erdő helyére, ahol éppen Stubbs is nyugszik... vagy nem...
Szóval Stubbs felébred álmából, és ugyan hol? Há' pont a város közepén.
Első terve az, hogy lerombolja Punchbowl városát. Időközben rádöbben, hogy szerelme még nem halott, úgyhogy újabb tervet eszel ki: Visszaszerzi Maggie-t, majd együtt lerombolják a várost.

Akkor kezdjük azzal, ami nekem a legfontosabb:
AZ IRÁNYÍTÁS:
+ Az irányítás könnyű, letisztult, érthető.
- A járművek irányítása pocsék. A nem légpárnás járművek (pl.: Traktor) folyamatosan megakadnak mindenben. A légpárnás járművek nagyon csúsznak. Nem egyszer történt meg velem, hogy egy hajtűkanyart próbáltam bevenni egy légpárnás... szarsággal, és a falnak csapódtam.
Összesítve: 4/5

A GRAFIKA:
A grafika nem rossz, ahoz képest, hogy:
1) 2005-ös játék
2) A Quake 1 Engine-jét használja
Szóval:
+ Kidolgozott, szép, igényes grafika, nem látszik meg rajta a Quake Engine.
- Hát... Negatívumként azt tudnám felhozni, hogy:
  1) Nincs meganimálva, ahogy Stubbs rágja az emberek agyát
  2) Nagyon feltűnő, hogy mikor Stubbs fogai bevásódnak az emberek agyába, az ember model lecserélődik.
Összesen: 4,5/5

A HANGOK ÉS A ZENE:
ZENE:
Zene nem sok van a játékban. Össz-Vissz három helyen hallható muzsika:
1) A főmenüben
2) A légpárnás járművekben
3) A rendőrfőnökkel vívott "csatánk" közben.
HANGOK:
+ Minőségi, kidolgozott hangok, néha undorító szutyogás, hörgés, büfögés is hallható
- Néhol viszont (néhány halálhörgés) elég gépies, ahogy hangszínt változtatnak az emberkék.
Összesen: 5/5

A HANGULAT:
A játék hangulata... Izé... Furcsa... Úgy értem, aki szereti a morbid humort, esetleg akinek tetszett a Postal 2, annak feltétlenül be kell szereznie ezt a játékot.
+ Humoros, én (személy szerint) majd szétröhögtem magam a "víztározós" résznél.
- Sokak viszont monotonnak találhatják az emberi koponyák kettéharapását.
Összesen: 4/5

VÉGSZÓ:
Végtére is szerintem nem rossz játék, én jót szórakoztam rajta.

Összesítés: 4/5

u.i.: Ha a játék végére érek, ígérem, többet mondok róla!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamer66.blog.hu/api/trackback/id/tr572063728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása